Bioptron lámpa biostimulatív hatása

Az állapotfelmérésnek megfelelően részletes javaslatot állítok össze, melyben a gyógyulás természtes anyagokat tartalmazó termékek segítségével történik.

A BIOPTRON-technológia mára széles körben használt és elfogadott a gyógyításban mint felhasználóbarát, hatékony, nem gyógyszeres orvostechnikai eszköz. Több mint 15 év klinikai vizsgálatai világszerte bizonyították, hogy igen hatékony kiegészítő terápia az akut és krónikus sérülések, illetve a műtét utáni sebek konzervatív kezelésében.

Biostimulatív hatás

A BIOPTRON fénynek biológiai serkentő hatása van. A bőrre alkalmazva serkenti a fényérzékeny intra-celluláris szerkezeteket és molekulákat. Ez sejten belüli láncreakciókat és úgynevezett másodlagos válaszokat indít el, amelyek nem a kezelt bőrfelületre korlátozódnak, hanem kihatnak az egész szervezetre.

A BIOPTRON fényterápia serkenti és megváltoztatja a testben zajló regeneráló és helyreállító folyamatokat, valamint a test védelmi rendszerében zajló folyamatokat is.

Természetes módon hat

A BIOPTRON fényterápia természetes módon erősíti a szervezet regeneratív képességét, és így hozzásegíti ahhoz, hogy felszabadítsa saját gyógyulási adottságait.

A Bioptron lámpa gyógyító hatásai

• Sebgyógyulás: balesetek és műtétek utáni sebgyógyulás, égési sérülések, lábszárfekélyek, felfekvések
  • Belgyógyászati problémák: magas vérnyomás, érszűkület, diabetes, pajzsmirigy megbetegedései, vesegyulladás, kismedencei gyulladások, gyomor-nyombél és reflux betegség, tüdő és mellhártyagyulladás, vékony és vastagbél betegségek, stb.
  • Egyéb egészségi problémák: alvászavarok, depresszió, szemgyulladás, rekedtség, köhögés, fülcsengés, bőrproblémák, tanulási nehézségek, menstruációs panaszok
  • Kozmetika: cellulitis, ráncok, kis hegek
Az évek során végzett vizsgálatok eredményei bebizonyították a BIOPTRON fényterápia pozitív hatásait, és az orvostudomány számos területén a széles körű felhasználásához vezettek. A terápia világszerte elfogadottá vált mint megelőzés, kezelés és a rehabilitáció legújabb formája.

A BIOPTRON fényterápia a hagyományos orvosi kezelésekhez kiegészítő terápiaként, vagy bizonyos javallatokra monoterápiaként használható:

Reumatológia

• idült csontbetegség és izületi gyulladás (osteoarthritis)
  • rheumatoid arthritis (krónikus)
  • arthrosis

Fizikoterápia

• válltájéki és háti fájdalom
  • alsó háti fájdalom
  • ínhüvelygyulladás
  • varasodás
  • vázizomzati sérülések

Sportgyógyászat

• Az izmok, inak és ínszalagok lágyszöveteinek sérülése:
  • izomrándulások
  • húzódások
  • rándulások
  • íngyulladás
  • ínszalagszakadás és izomszakadás
  • ficamok
  • zúzódások
  • teniszkönyök

Az eddigi gyakorlat szerint a kezelés akkor a leghatékonyabb, ha azt huszonnégy óránként végzik. Az elso két héten a kezelést minden munkanapon el kell végezni. Amennyiben az elváltozás látványos módon javul, az elso két hetet követoen lehetoség van a kezelés ritkítására, de hetenkénti három kezelés ezekben az esetekben is feltétlenül szükséges.

A Bioptron lámpának nincs káros mellékhatása.

A BIOPTRON lámpa nem csodaszer, csupán a polarizált fénye serkenti az immunválaszért felelős sejtek működését, így mozgósítani lehet a szervezet természetes védekezési mechanizmusát. Ösztönzi az öngyógyító erőket, tehermentesíti a szervezetet, regeneráló folyamatot indít be.