Lézerterápia

Az állapotfelmérésnek megfelelően részletes javaslatot állítok össze, melyben a gyógyulás természtes anyagokat tartalmazó termékek segítségével történik

Mi a lézer?

lezerterapias_keszulek

A lézer mesterségesen előállított, nagy energiasűrűségű fénysugár. Neve az angol Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation (Gerjesztett sugárkibocsátás általi fényerősítés) kifejezés rövidítése (LASER), a magyar nyelvben lézer formában terjedt el.

Fizikai jellemzői

• A létrejött fény időben és térben koherens, a lézer által kibocsátott hullámok fázisa a sugár minden keresztmetszeténél azonos.
  • A lézer nyaláb keskeny és nagyon kis széttartású nyaláb. A lézer fény nagyrészt párhuzamos fénysugarakból áll, nagyon kis szóródási szöggel. Ezzel nagy energiasűrűség érhető el szűk sugárban, nagy távolságokban is.
  • A lézer energiája kis térrészben koncentrálódik, a lézer fény teljesítménysűrűsége a megszokott fényforrásokénak sokszorosa lehet.

A lézer biológiai hatás

Javítják a sejtekben az oxigénellátást, az erek újraképzősét, az ellenanyagtermelést, a vérkeringést.

Csökkentik a gyulladásokat, az ödémákat.

Alkalmazása megindítja az egyáltalán nem, vagy igen nehezen gyógyuló sebek gyógyulását, fájdalomcsillapító, gyulladáscsökkentő hatású.

Javítja a szervezet általános védekezoképességét.

Az ödémacsökkentés révén csillapítja az izom és ínfeszültségeket, így a balesetet szenvedett beteg igen hamar megszabadulhat a fájdalmától, sejtkárosodást nem okoznak.

Az akut betegségek kezelésére (lumbágó, arcüreggyulladás) elegendő néhány kezelés, egymást követő napokon.

A balesetet követoen kialakult duzzanatok, fájdalmak már az elso kezelés alatt jelentosen csökkennek, sok esetben meg is szűnnek.

A hosszú ideje fennálló deformálással, fájdalommal járó krónikus betegségek esetén hosszabb idejű a gyógyulás. Ezek kezelése több héten keresztül, hetente kétszer történik. Egy kezelés ideje betegségtol függoen változó, de általában fél órát vesz igénybe.

A laser kezelés fájdalom és érintésmentesen végezheto, így nem okozhat sérülést, fertozo betegség nem viheto át más betegre. Nem allergizál, nem okoz sugár vagy elektromos terhelést, nincs mellékhatása. A kezelés többször ismételheto. Laser kezelés gyógyszerekkel, fizikotherápiával jól kombinálható. Hatására a krónikusan szedett gyógyszerek mennyisége csökkentheto, vagy el is hagyhatók.

Megosztással az egészségért